Wie volgt Lászlo op?
Israël-lezing op 4 oktober
23 september 2023

Verdiepingsavonden Christelijk Geloof

Samen met de Domkerk en de Nieuwe Kerk organiseren we het komende seizoen zeven verdiepingsavonden over het christelijk geloof. Aan de hand van het boek Tekens van vertrouwen van Rowan Williams gaan we op zoek naar de grondslagen van het christelijk geloof. Williams behandelt de apostolische geloofsbelijdenis, die de christelijke geloofsleer kernachtig in twaalf stellingen uiteenzet.

De avonden vinden afwisselend plaats in één van de drie kerken, met telkens één van de wijkpredikanten als inleider. Tijdens de avonden is daarnaast volop ruimte voor vragen en onderling gesprek.

De eerste avond (op 5 oktober in de Domkerk) had een inleidend karakter. De tweede avond is op donderdag 2 november om 20.00 uur in de Jacobikerk.

Dirk de Bree, Willem Roskam, Wim Vermeulen en Willem Jan de Hek

Meer informatie en aanmelden