Nieuw in de Jacobikerk?

Introductiebijeenkomsten

Ben je nieuw in de Jacobigemeente? Dan ben je hartelijk welkom op de introductieavond.

Voor mensen die nieuw in de gemeente zijn, houden we een introductieavond. Deze introductieavond biedt de gelegenheid om de gemeente en het gemeenteleven beter te leren kennen: wat is de achtergrond van de wijkgemeente, wat is de visie en wat gebeurt er allemaal.

De avond is bedoeld om je vertrouwd te maken met de gemeente en je te helpen er je eigen plek te vinden: hoe kun je betrokken raken en wat zijn wederzijdse verwachtingen. Het is bovendien een mooie gelegenheid om andere nieuwe gemeenteleden te leren kennen. Ook leden die al langer komen maar de gemeente beter willen leren kennen, zijn van harte welkom.

Informatiebijeenkomsten

• Wanneer: twee keer per jaar. Kijk in de agenda voor de eerstvolgende bijeenkomsten.
  • Locatie: Jacobikerk, 20.00 uur
  • Contactpersoon: Marleen de Sterke ()

Ledenadministratie

Voel je je betrokken bij de Jacobikerk, dan kun je je laten inschrijven als als lid. Je kunt kiezen tussen meelevend lid of officieel lid. Als je je laat inschrijven als officieel lid dan word je automatisch opgenomen in het meelevendenbestand.

Onder meelevenden worden mensen verstaan die min of meer regelmatig in de Jacobikerk komen of mensen die dit wel zouden willen doen maar bijvoorbeeld door ziekte verhinderd zijn. De gegevens worden gebruikt voor het pastoraat, het jeugdwerk, de catechese en onderlinge informatie.

Lid worden
Wil je lid worden van de Jacobikerk? Vul dan het inschrijfformulier onderaan deze pagina in.

Lid worden is niet verplicht. Iedereen mag binnen komen, ook zonder zich bekend te maken. En als je wel lid wordt, dan leidt dit niet tot bepaalde verplichtingen.

Voor inhoudelijke vragen over inschrijving kun je contact opnemen met een van de ouderlingen. Voor organisatorische vragen kun je terecht bij de ledenadministratie ().

Ga je verhuizen, trouwen of veranderen je gegevens om een andere reden?
Laat het even weten als je gegevens veranderen. De Jacobikerk is een grote gemeente, daarom gaat de administratie niet vanzelf. Geef wijzigingen door via een mail  naar .

Meer lezen

Wil je meer weten over de Jacobikerk als gemeente? Kijk dan hier.

Inschrijfformulier

Schrijf je in via deze link.

Inschrijfformulier