Silent Reading Party 6 juli 16:30-18:30
Nieuw seizoen ‘Kerken Kijken’ en ‘Kerken Luisteren’
5 juli 2019

Verwonderwandeling A Rocha – 6 juli

Natuur, schepping, hoe vaak sta je er bij stil in de hectiek van je leven? God heeft de wereld mooi gemaakt en wij mogen er van genieten.
Genieten en ons verwonderen, dat willen we graag samen gaan doen. Namens A Rocha Nederland nodigen we je uit voor een verwonderwandeling in het Gagelbos aan de noordrand van Utrecht.
Wat kun je van de wandeling verwachten? We lopen een route door het Gagelbos en kijken wat voor vogels, planten en dieren we allemaal tegenkomen. Op enkele plekken
staan we stil en lezen we een passend stukje. Op die manier willen we God danken voor de schoonheid van zijn schepping en staan we (letterlijk) even stil. We hopen hiermee een goede start aan het weekeinde te geven. Het Gagelbos is daar de uitgelezen plek voor: een rustig, natuurrijk gebied, dichtbij de drukke stad.

Datum: zaterdag 6 juli 2019
Tijd:
08:45 verzamelen, 09:00 start
Duur:
ongeveer 1,5 uur
Locatie:
Gagelbos (parkeerplek voor fietsen en auto’s)

Wil je meer weten over A Rocha? Kijk op www.arocha.nl.

Namens A Rocha,

Albert de Jong en Ingeborg van den Beukel