Silent Reading Party 6 juli 16:30-18:30

Jacobidebat 19 juni: Designerbaby’s: het einde van de onvolmaaktheid?
7 juni 2019
Verwonderwandeling A Rocha – 6 juli
5 juli 2019
Jacobidebat 19 juni: Designerbaby’s: het einde van de onvolmaaktheid?
7 juni 2019
Verwonderwandeling A Rocha – 6 juli
5 juli 2019

Silent Reading Party 6 juli 16:30-18:30

Helemaal in een boek opgaan… kun je dat nog? Of raak je veel te snel afgeleid? Aanstaande zaterdagmiddag 6 juli organiseren we opnieuw een Silent Reading Party in Jacobikerk. Vanaf 16:30 tot ongeveer 18:30 is de kerk open voor lezers en stiltezoekers, die even helemaal in alle rust een stuk in hun boek willen lezen. De reden? Iemand schreef dat concentratie “de superkracht van de 21ste eeuw” is geworden. En terecht, want zelfs het lezen van een boek is een hele kunst geworden, met alle bliepjes en pushberichten die ons elke minuut om de oren vliegen. Stilte is zeldzaam, terwijl we het zo hard nodig hebben. Op 6 juli kun je daarom je kans grijpen om even helemaal stil te worden, en een goed boek te nemen.

Hoe het werkt? Je neemt je favoriete boek mee en nestelt je voor anderhalf uur in de banken (wij zorgen voor koffie, thee en kussens). Smartphones uit, alleen maar lezen. Tijdens de afsluitende borrel kun je -onder het genot van een literair hapje en drankje- jouw bevindingen informeel delen met anderen. Wat inspireerde je? Wat zegt het boek dat je meenam over jou, de wereld, het leven? Je bent hartelijk welkom om mee te doen! Bovendien is er dit keer ook een boekenruiltafel, waar je jouw uitgelezen boeken kunt wisselen met die van anderen. (Om de ruiltafel te kunnen vullen, zijn we nog op zoek naar tweedehands boeken. Mocht je er een paar kwijt willen, houden we ons aanbevolen. Je kunt ons contacten via )