Aanmelden gemeentezondag op 9 september

Trouwplannen? Meld je aan voor de premarriage course – een investering in elkaar
27 juli 2018
Leeskring op donderdag 11 oktober
30 september 2018
27 juli 2018
Leeskring op donderdag 11 oktober
30 september 2018

Aanmelden gemeentezondag op 9 september

Aanmelden gemeentezondag

Op zondag 9 september vindt de gemeentezondag plaats in en om de Jacobikerk. Dit is de start van het nieuwe seizoen.
Aansluitend op de ochtenddienst is een programma gedurende de gehele middag waarin we elkaar ontmoeten. We maken kennis met onderdelen van “Jacobi in the city”: hoe we kerk willen zijn in de wijk, de nieuwe huisstijl en bovenal maken we kennis met elkaar(s werk in de gemeente).
De aftrap van het nieuwe seizoen sluiten we af met een gezamenlijke maaltijd en de middagdienst van 17.00 uur.

Op de gemeentezondag leren we elkaar beter kennen, genieten wij van elkaars talenten en zien we waar de Jacobikerk voor staat. Dat alles gaat gepaard met lekker eten en drinken.
Wie: u!
Wat: gemeentezondag
Waar: in en om de Jacobikerk
Wanneer: 9 september, na de ochtenddienst tot en met de avonddienst
Hoe: Meld u hier aan!
Betaallink gemist?

iDEAL
Na het versturen van uw aanmelding, komt u op de betaalpagina. Deze gemist? Volg dan onderstaande instructie:
Betaling gemeentezondag:
U kunt nu via iDeal betalen door op deze link te klikken.
U wordt doorgeleid naar de website van de PGU. Reken zelf het bedrag uit (zie instructie hieronder) en maak het geld eenvoudig over.

Geen mogelijkheid tot iDeal-betaling? Maak dan het bedrag over op NL29RABO0130697818 t.n.v. PGU, wijk Jacobikerk, o.v.v gem.zondag en uw naam.

INSTRUCTIE: Een bijdrage van € 10,00 p.p. (max € 40,00 per gezin) voor degenen die de gezamenlijke maaltijd nuttigen en een bijdrage van € 5,00 p.p. (max € 20,00 per gezin) voor degenen die de gezamenlijke maaltijd niet bijwonen.