Concert Houtens Kamerkoor Rondo op 17 mei

Nieuw in de Jacobikerk?
10 mei 2019

Concert Houtens Kamerkoor Rondo op 17 mei

Onder de titel “Het hoge woord” voert Houtens Kamerkoor Rondo op 17 mei het Gloria van Vivaldi en Dixit Dominus van Händel uit. Dit programma is ‘de keus van de dirigent’ ter ere van zijn 2e lustrum bij Rondo.

Rondo laat zich begeleiden door een orkest van gevorderde amateurmusici en enkele beroepsmusici uit Houten en omgeving, dat speciaal voor deze gelegenheid is samengesteld. Solisten zijn Karin Timmerman, sopraan; Iris Bouman, sopraan; Daan van der Schaft, countertenor; Milan Faas, tenor; Bas Ammerlaan, bas en Jan Pieter Lanooy, kistorgel. Het geheel staat onder leiding van Hans de Munnik.

Vrijdag 17 mei, 20.00 uur, Jacobikerk Utrecht

Voorverkoopprijs: €17,50. Toegang aan de kerk: €20,-. Toegang t/m 16 jaar: €5,-. Meer informatie op www.kamerkoorrondo.nl.