2 juni: Zuid-Afrikaanse wijn/spijsavond in de Jacobikerk
Laatste Leerhuis van dit seizoen op 14 juni
7 juni 2018

Concert ‘Grief and Gladness` – 26 mei 20:30 u

Op zaterdag 26 mei geeft Christelijk kamerkoor Marcantus een concert in de Jacobikerk met als thema `Grief and Gladness`.

Muziek vertolkt menselijke gevoelens in alle omstandigheden van het leven.Op het programma staan composities die aan al die verschillende gevoelens uiting geven.
Zo zijn o.a. de volgende werken te beluisteren: Miserere Mei (Allegri), Ich lasse dich nicht (Bach),Laudate Dominum (Mozart), Psalm 22 (Mendelssohn), Jubilate Deo (Britten).

Uitvoerenden:
Vocaal Ensemble Marcantus o.l.v. Arjen J.A. Uitbeijerse
Organist Gerben Budding
Cellist: Elske Tinbergen

Kaarten: voorverkoop €10/ aan de kerk €12,50. Kaarten en meer informatie: www.marcantus.eu.

Tekst voor nieuwsbrief:

Uitvoerenden: