Psalmzangdag op 2 april in de Domkerk

Scandinavische sferen in de Jacobikerk op zaterdag 14 april
1 april 2018

Psalmzangdag op 2 april in de Domkerk

Op maandag 2 april (Tweede Paasdag) wordt in de Domkerk de Psalmzangdag gehouden. Ds R. W. Mulder, predikant te Montfoort, zal de psalmen van toelichting voorzien. De samenzang wordt begeleid door Harm Hoeve. De psalmen worden gezongen uit de berijming van 1773.

De Psalmzangdag begint om 16.00 uur. De deuren van de kerk gaan om 15.00 uur open. De toegang is gratis. Bij de ingang wordt u een programma uitgereikt, waarin de te zingen psalmen staan. Verder kunt u voor de aanvang consumptiebonnen à € 2 kopen. Zowel voor de aanvang als in de pauze kunt u met een consumptiebon koffie, thee of fris, incl. een koek kopen. Er worden op deze dag twee collectes gehouden om de organisatie van deze dag te bekostigen. Mocht u per bank een bijdrage aan ons over willen maken, dan kunt u dat doen op rekening NL20 RABO 0103888829 t.n.v. Psalmzangdag te Genemuiden. De Psalmzangdag is rond 18.00 uur afgelopen. We hopen op een goede opkomst. Allen hartelijk welkom! Neemt u gerust uw familie, kennissen e.d. mee!