Coronaregels: Vanaf heden weer aanmelden!

Gezocht: wijsheid
28 oktober 2021
Mens en Natuur
4 november 2021
Gezocht: wijsheid
28 oktober 2021
Mens en Natuur
4 november 2021

Coronaregels: Vanaf heden weer aanmelden!

Na een periode van steeds meer versoepelingen, zullen we vanaf zondag 7 november opnieuw de 1,5 meter afstand tussen bezoekers invoeren. Dus niet alleen in de zijbeuken, ook in het middenschip. Omdat er hierdoor minder zitplaatsen beschikbaar zijn, vragen we u om u ook weer aan te melden voor de kerkdienst via de website. Hiermee zorgen we er voor dat er niet meer bezoekers komen dan dat er beschikbare zitplaatsen zijn. Het aanmelden moet alleen bij de ochtenddienst, voor de middagdienst is dit niet nodig.
Zoekt u ook gerust eens een plek helemaal voor in de kerk. Hier zijn vaak nog plekken beschikbaar terwijl het achterin de kerk al druk is. Het coronateam kan u helpen een plek te vinden.
Een aantal andere zaken wijzigt niet. Kom niet naar de kerk als u coronagerelateerde gezondsheidsklachten heeft, was uw handen bij binnenkomst en houd tijdens het bewegen door de kerk gepaste afstand aan. Na de zegen verzoeken we u nog even plaats te nemen en instructies van het coronateam af te wachten.
We volgen als gemeente zo veel als mogelijk de adviezen vanuit de PKN en de PGU. We weten niet of er nog andere zaken gaan wijzigen want deze adviezen zijn momenteel nog niet bekend. U wordt hier later over geïnformeerd.
Namens de kerkenraad, Roland Jansen