Download nu de app

De app is te downloaden via Google Play of iOS App Store.

Wat is de Jacobikerk app?

Via de app van de Jacobikerk blijf je op de hoogte van het laatste nieuws, kun je gemakkelijk geven aan de verschillende collecte doelen, de agenda bekijken, berichten plaatsen of iemand opzoeken in het smoelenboek!

Hoe werkt geven aan collectedoelen via de app?

Voor elke iDeal-transactie betaal je als bedrijf of kerk transactiekosten, bij onze app willen we de transactie kosten laag houden, zo gaan alle inkomsten rechtsreeks naar het goede doel. Dat doen we door te werken met een saldo dat in de app wordt opgeslagen. Je laadt één keer een tegoed in de app waaruit je vanaf dat moment kunt geven.

Saldo opladen

Je kunt in de app een bedrag kiezen waarmee je je saldo op wilt laden. Vervolgens stuurt de app je via iDeal veilig door naar de betaalomgeving van je eigen bank. Het door jou gekozen bedrag wordt dan automatisch naar de bankrekening van onze kerk overgemaakt en weergegeven in de app. Per week kun je een bedrag vanuit je saldo aan de collecte geven.

Wat zijn de voordelen van collecteren via een saldo?

1. Met een saldo bespaar je transactiekosten De transactie wordt mogelijk gemaakt door iDeal. Die rekent ongeveer € 0,35 voor elke transactie. Die kosten besparen we door niet bij iedere collecte een iDeal-transactie te doen maar te werken met een saldo.
  2. Saldo = sneller Door een saldo op te laden hoef je maar één keer via je bank-app geld over te maken. Je kunt dan in het vervolg met één klik op de knop collecte geven. Geen gedoe.

Kan ik ook geven aan een collecte zonder saldo?

Ja, dat kan. Dan betaal je wel de transactiekosten à €0,35.

De app die we gebruiken is gebouwd door het team van Donkey Mobile.

Is er ook een webversie van de app?

Ja, met ingang van januari 2024 kun je niet alleen via de app maar ook via elke computer communiceren. Het werkt op een vergelijkbare manier als de webversie van WhatsApp.