Welkom in de

JACOBIKERK

Van harte welkom als (bijna)
nieuw lid van de Jacobikerk!
Op deze pagina vind je meer informatie
die voor jou relevant is.

parallax background

Je thuis voelen in de Jacobikerk

Als Jacobikerk zijn we onderdeel van de wereldwijde kerk van Jezus Christus. Tegelijkertijd zijn we ook een kerk van mensen in de stad Utrecht. In onze stadsgemeente zijn we blij met een grote en actieve gemeente. Het is gemakkelijk in- en uitlopen, maar je kunt je ook verloren voelen in een grote groep mensen. Daarom maken we graag kennis met je om je te helpen je plek te vinden.

Introductieavond

Voor nieuwe gemeenteleden organiseren we een introductieavond. Van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Tijdens deze avond vertellen we graag meer over de wijkgemeente Jacobikerk en de manier waarop de gemeente is georganiseerd. Ook maak je kennis met anderen die recent in onze gemeente zijn gekomen.

De eerstvolgende introductieavond is op maandag 23 oktober. Deze vindt plaats in de Jacobikerk en begint om 20.00 uur. Voor meer informatie en opgave kun je contact opnemen met Marleen de Sterke via marleen.de.sterke@​jacobikerk.nl.

Ontmoeting, gesprek, leren

Hoe kun je volgeling van Jezus zijn in deze tijd, op je werk, bij je studie, binnen je gezin, in de straat en in je familie? Dat is een vraag die veel christenen zich stellen. De Jacobikerk biedt verschillende laagdrempelige activiteiten om dat evangelie te ontdekken en om je te helpen bij het vinden van antwoorden op je vragen.

Bijbelkring

Veel gemeenteleden zijn onderdeel van een Bijbelkring, een groep mensen die elkaar regelmatig ontmoet en samen doorpraat over een gedeelte uit de bijbel. Dat is een mooie manier om de Bijbel en nieuwe mensen te leren kennen. Meer informatie hierover krijg je ook op de introductieavonden. Wil je je alvast aanmelden voor een Bijbelkring? Stuur dan een mailtje naar

Persoonlijk gesprek

Lid worden

Wie zich betrokken voelt bij onze wijkgemeente, kan zich opgeven als meelevend lid of zich officieel laten inschrijven als lid. Kijk voor meer informatie op deze pagina.

Waar vind je ons?

• St Jacobsstraat 171 3511 BP UTRECHT