ViaFestival in de Jacobi op zaterdag 6 april

Ds. Kees van Ekris bedankt voor beroep Jacobikerk
Concert Bert van den Brink op zaterdag 13 april

ViaFestival in de Jacobi op zaterdag 6 april

Op zaterdagmiddag 6 april zullen we de deuren van onze monumentale kerk opzetten voor stadsgenoten. Met het thema ‘Gek van geluk’ willen we bezoekers uitdagen om na te denken over de waarde van geluk. Hoe ervaar je geluk? En maakt onze zoektocht naar geluk ons daadwerkelijk gelukkiger? Of maakt die zoektocht ons juist gek? ViaFestival is het afsluitende onderdeel van het eerste seizoen van ons nieuwe platform ViaJacobi. Het is mooi om te zien hoe er de afgelopen maanden een ontmoeting op gang is gekomen tussen kerkelijk betrokkenen (deels uit de Jacobi) en mensen van buiten de kerk, rondom een thema dat ons blijkbaar allemaal raakt. We willen je van harte uitnodigen om ook aan te haken… en vrienden, collega’s of familieleden mee te nemen. Tickets voor het mini-festival kun je hier bestellen. Hopelijk tot ziens aanstaande zaterdag!