Op zaterdag 18 november muziekavond voor en door gemeenteleden

Beatrice de Graaf in gesprek met Tijs van den Brink in de Jacobikerk: Verlangen naar Veiligheid
30 oktober 2017
Vrijdag 24 november boekpresentatie ‘De Geest onderscheiden’ van ds. A.J. Zoutendijk en ds. W.M. Dekker
16 november 2017
30 oktober 2017
16 november 2017

Op zaterdag 18 november muziekavond voor en door gemeenteleden

Op zaterdag 18 november organiseert de Commissie Jacobiconcerten (CJC) een muzikale gemeenteavond. Diverse mensen uit of rond de Jacobigemeente, van jong tot oud(er), zullen hun kunsten vertonen.

Het arsenaal aan instrumenten is zeer divers: zang, klarinet, vedel, viool, fluit, trombone, saxofoon, piano en orgel. Op het programma staat muziek van o.a. Handel, Fauré en Rachmaninov. Kortom, het belooft een heel gevarieerde muzikale happening te worden.

De avond begint om 19.30 uur. De toegang is vrij, wel er is een collecte ten bate van de activiteiten van de CJC.