Evensong & Pub 5 oktober
Presentatie Beleidsplan op woensdag 27 september – Gemeenteavond
23 september 2017

Startzondag 22 september

Meld je aan voor de startzondag!

Op zondag 22 september is er weer een startzondag. Tijdens de startzondag ontmoeten we elkaar en blikken we vooruit. Het programma start direct na de dienst en is uiterlijk 14:30 uur afgelopen

Je kunt deelnemen aan een aantal mooie workshops, zoals een preekbespreking met Willem Jan de Hek, kledingruil, schilderworkshop, torenbeklimming en rondleiding. Ook is er een kinderprogramma Uiteraard beginnen we de startzondag met koffie, thee en zelfgebakken taart. Na afloop van de workshops eten we met elkaar in de kerk. Op de placemats kun je je gedachten over de toekomst van de Jacobikerk kwijt, en is er voor wie dat wil ruimte om op informele wijze nader kennis te maken met Willem Jan en Adrienne.

Meld je aan voor de startzondag.

Zo weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen voor eten en drinken. En vergeet geen taart te bakken!