Student@Jacobi: ‘Dwarse Denkers’ Sören Kierkegaard

1 april in de Jacobikerk: Muziek met een knipoog
29 maart 2017

Student@Jacobi: ‘Dwarse Denkers’ Sören Kierkegaard

Student@Jacobi nodigt jou uit voor een nieuwe serie ‘Dwarse Denkers’ Sören Kierkegaard over:

maandag 13 maart: Geloven

maandag 20 maart: Jezelf zijn

maandag 27 maart: Angst

Ben je student? Ga jij weleens het gesprek aan met een predikant? Of ga je graag met medestudenten in discussie over het geloof bij een borrel? Wil je een avond praten over geloof, studie en het leven?

Dan ben je van harte welkom bij Student@Jacobi.

Student@Jacobi organiseert in maart weer een drietal thema-avonden voor studenten. Net als vorig jaar staat een dwarse christelijke denker centraal, dit keer is dat Sören Kierkegaard. Zijn gedachten vormen het uitgangspunt van drie boeiende avonden vol nieuwe inzichten, discussie en gezelligheid.

Wat kun je verwachten? Een kort stiltemoment in het Zuiderkoor van de Jacobikerk – inhoudelijke input van ds. Wim Vermeulen, predikant van de Jacobikerk – gelegenheid voor gesprek waarbij we niet bang zijn voor een stevig debat – een borrel om alles rustig bij te laten bezinken.

Waar? Jacobikerk

Hoe laat begint het? Om 20:00 uur. Blijf zolang het de moeite waard is.

Meer info: Neem contact op met ds. Wim Vermeulen: